Първоначално публикувано от ecotronic
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Перката на радиатора не включва когато мине 90 градуса
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеАми аз мисля, че не му работи първа и след като си пусне климатика му тръгва втора.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеТова е интересно предположение, но как би станало това, при положение, че ECU - то по никакъв начин не може да "разбере" че не му работи първата степен, примерно ако е изгорял въпросният резистор и поради това да пусне втора.
Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщениеСъс скорост над 50 км. колата си загрява до 82 градуса без климатик,ако карам бавно без климатик минава 90 гр. ,ако карам бавно <50 с климатик колата не загрява до 90 градуса156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеМоже би климатичната инсталация е направена така, че ако едната не работи да тръгне другата, иначе няма как да се свали температурата в кондензатора.
PS:
Аз съм в грешка. Пресостатът разграничава още един праг на налягане при който подава сигнал на ECU - то и то пуска втората степен, дори и температурата на мотора да не е достигнала съответната стойност.
Благодаря, че обърна внимание на това.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:13.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
Моля, модераторите да обърнат внимание на тона с който потребителят Alex_26 си позволява да комуникира във форума.[/B]
Моля все пак всички да се придържате към добрия тон.Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе знам, втората степен на охлаждането да може да се управлява директно от пресостата. Ако радиаторът на климатика не може да се охлажда нормално, това води до увеличаването на налягането в него и тогава пресостатът изключва компресора.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе знам, втората степен на охлаждането да може да се управлява директно от пресостата. Ако радиаторът на климатика не може да се охлажда нормално, това води до увеличаването на налягането в него и тогава пресостатът изключва компресора.
PS:
Аз съм в грешка. Пресостатът разграничава още един праг на налягане при който подава сигнал на ECU - то и то пуска втората степен, дори и температурата на мотора да не е достигнала съответната стойност.
Благодаря, че обърна внимание на това.
От схемата се вижда, че това, което управлява перките при еднозоновия е ЕКУ-то. То взима сигнал от климата и преценява коя степен да пусне в зависимост от постъпилия сигнал - спряна клима, позагряла клима, загряла клима, свръхналягане. Също така ако в момента си в динамичен режим ЕКУ-то ти изключва компресора докато не се успокоиш на газта
Колкото до степените на вентилатора - първата степен минава през реле, термо защита, резистор, вентилатор. Ете тая термозащита я няма на схемата, а тя се намира точно под мощния резистор. Като изключи, може да не се възстанови и тогава губиш първа степен тотално, колкото и да ровиш. Е, аз нея я окъсявам
Надявам се да съм бил ясен този път. Не коментирам тук двузоновия - там са две перки (не съм проверявал дали за всички модели)Last edited by Alex_26; d.m.y г., 10:43.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЕко, погледни хубаво схемата на климата. Аз няколко пъти написах, че не му тръгва първата степен, просто колегата я бърка с втората.
От схемата се вижда, че това, което управлява перките при еднозоновия е ЕКУ-то. То взима сигнал от климата и преценява коя степен да пусне в зависимост от постъпилия сигнал - спряна клима, позагряла клима, загряла клима, свръхналягане. Също така ако в момента си в динамичен режим ЕКУ-то ти изключва компресора докато не се успокоиш на газта
Колкото до степените на вентилатора - първата степен минава през реле, термо защита, резистор, вентилатор. Ете тая термозащита я няма на схемата, а тя се намира точно под мощния резистор. Като изключи, може да не се възстанови и тогава губиш първа степен тотално, колкото и да ровиш. Е, аз нея я окъсявам
Надявам се да съм бил ясен този път. Не коментирам тук двузоновия - там са две перки (не съм проверявал дали за всички модели)
Всичко това, което си написал е вярно и вече го поверих след забележката на колегата Undy.
Но изглежда и ти самият си се подвел по тезата за пускането на първата степен, защото виждам, че изключваш вероятността да му е изгорял резисторът.
Въпросната термична защита (пишляк) би трябвало да касае мотора а не само първата степен.
Ако това е така, то по-скоро проблемът е в изгорял резистор, вместо в термозащитата.
Поради това аз мисля, че колегата следва да обърне внимание на самия резистор.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеЕко, погледни хубаво схемата на климата. Аз няколко пъти написах, че не му тръгва първата степен, просто колегата я бърка с втората.
От схемата се вижда, че това, което управлява перките при еднозоновия е ЕКУ-то. То взима сигнал от климата и преценява коя степен да пусне в зависимост от постъпилия сигнал - спряна клима, позагряла клима, загряла клима, свръхналягане. Също така ако в момента си в динамичен режим ЕКУ-то ти изключва компресора докато не се успокоиш на газта
Колкото до степените на вентилатора - първата степен минава през реле, термо защита, резистор, вентилатор. Ете тая термозащита я няма на схемата, а тя се намира точно под мощния резистор. Като изключи, може да не се възстанови и тогава губиш първа степен тотално, колкото и да ровиш. Е, аз нея я окъсявам
Надявам се да съм бил ясен този път. Не коментирам тук двузоновия - там са две перки (не съм проверявал дали за всички модели)
Хареса ми, честно.
Дано някой не ти е разбил акаунта и да пише от твое име, за да не промени възгледите за надежда в теб.
Надявам се да вдигаме табелката на човечето само в лявата му посока.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЗа първи път виждам твой съдържателен пост, с ясно формулиране на мнение, че дори и технически издържан.
Хареса ми, честно.
Дано някой не ти е разбил акаунта и да пише от твое име, за да не промени възгледите за надежда в теб.
Надявам се да вдигаме табелката на човечето само в лявата му посока.
---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:33 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕто, че с добър тон е много по-добре.
Всичко това, което си написал е вярно и вече го поверих след забележката на колегата Undy.
Но изглежда и ти самият си се подвел по тезата за пускането на първата степен, защото виждам, че изключваш вероятността да му е изгорял резисторът.
Въпросната термична защита (пишляк) би трябвало да касае мотора а не само първата степен.
Ако това е така, то по-скоро проблемът е в изгорял резистор, вместо в термозащитата.
Поради това аз мисля, че колегата следва да обърне внимание на самия резистор.
---------- Post added at 14:38 ---------- Previous post was at 14:36 ----------
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЕто, че с добър тон е много по-добре.
Всичко това, което си написал е вярно и вече го поверих след забележката на колегата Undy.
Но изглежда и ти самият си се подвел по тезата за пускането на първата степен, защото виждам, че изключваш вероятността да му е изгорял резисторът.
Въпросната термична защита (пишляк) би трябвало да касае мотора а не само първата степен.
Ако това е така, то по-скоро проблемът е в изгорял резистор, вместо в термозащитата.
Поради това аз мисля, че колегата следва да обърне внимание на самия резистор.
Comment
-
Накратко, връщаме се в началото. Най-добре е диагностика, да се тестват двете степени и да се съпостави температурата според ECU - то с тази по стрелката.
---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:23 ----------
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеНе, пишлякът е само за първа степен. Резисторът е труден за горене, двойно защитен е - бушон и пишляка
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНакратко, връщаме се в началото. Най-добре е диагностика, да се тестват двете степени и да се съпостави температурата според ECU - то с тази по стрелката.
---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:23 ----------
Странно. Би трябвало термичната защита да пази електромотора а не само резистора.
Comment
-
Колегата с темата не е лошо да сподели има ли развитие и какво е то.
Понеже много приказки се изприказваха, да не остават висящи във въздуха.
Пък предполагам и на други е интересно какво се е оказало като проблем.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеКолегата с темата не е лошо да сподели има ли развитие и какво е то.
Понеже много приказки се изприказваха, да не остават висящи във въздуха.
Пък предполагам и на други е интересно какво се е оказало като проблем.
Comment
Comment