Известие

Collapse
No announcement yet.

Перката на радиатора не включва когато мине 90 градуса

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Той никъде не е казал, че се пуска първа степен.

    За справка - пост №1 от темата.

    Това аз съм го уточнил, защото го знам от практиката и защото го пише в документацията.
    Ами аз мисля, че не му работи първа и след като си пусне климатика му тръгва втора.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
      Ами аз мисля, че не му работи първа и след като си пусне климатика му тръгва втора.
      Това е интересно предположение, но как би станало това, при положение, че ECU - то по никакъв начин не може да "разбере" че не му работи първата степен, примерно ако е изгорял въпросният резистор и поради това да пусне втора.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #93
        Със скорост над 50 км. колата си загрява до 82 градуса без климатик,ако карам бавно без климатик минава 90 гр. ,ако карам бавно <50 с климатик колата не загрява до 90 градуса

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Това е интересно предположение, но как би станало това, при положение, че ECU - то по никакъв начин не може да "разбере" че не му работи първата степен, примерно ако е изгорял въпросният резистор и поради това да пусне втора.
          Може би климатичната инсталация е направена така, че ако едната не работи да тръгне другата, иначе няма как да се свали температурата в кондензатора.

          Първоначално публикувано от alfon156 Покажи съобщение
          Със скорост над 50 км. колата си загрява до 82 градуса без климатик,ако карам бавно без климатик минава 90 гр. ,ако карам бавно <50 с климатик колата не загрява до 90 градуса
          Постоянно ли върти вентилатора или вкл/изк (когато е пуснат климатика)....можеш ли да определиш на коя степен работи..примерно на първа не се чува толкова силно, докато на втора е доста шумен...просто разликата е огромна.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Може би климатичната инсталация е направена така, че ако едната не работи да тръгне другата, иначе няма как да се свали температурата в кондензатора.
            Не знам, втората степен на охлаждането да може да се управлява директно от пресостата. Ако радиаторът на климатика не може да се охлажда нормално, това води до увеличаването на налягането в него и тогава пресостатът изключва компресора.

            PS:

            Аз съм в грешка. Пресостатът разграничава още един праг на налягане при който подава сигнал на ECU - то и то пуска втората степен, дори и температурата на мотора да не е достигнала съответната стойност.

            Благодаря, че обърна внимание на това.
            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 00:13.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение

              Моля, модераторите да обърнат внимание на тона с който потребителят Alex_26 си позволява да комуникира във форума.[/B]
              Цвятко е предупреден да внимава от тук нататък с епитетите.

              Моля все пак всички да се придържате към добрия тон.
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Не знам, втората степен на охлаждането да може да се управлява директно от пресостата. Ако радиаторът на климатика не може да се охлажда нормално, това води до увеличаването на налягането в него и тогава пресостатът изключва компресора.
                На моята 156 първа не работеше и се включваше втората.Климатика си работеше нормално...но тъй като духа прекалено силно ,налягането пада и се изключва...и така през 10тина секунди се пускаше, върти 5-6 сек и спира.Това само на място...в движение не съм се занимавал да го следя...но си работеше.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Не знам, втората степен на охлаждането да може да се управлява директно от пресостата. Ако радиаторът на климатика не може да се охлажда нормално, това води до увеличаването на налягането в него и тогава пресостатът изключва компресора.

                  PS:

                  Аз съм в грешка. Пресостатът разграничава още един праг на налягане при който подава сигнал на ECU - то и то пуска втората степен, дори и температурата на мотора да не е достигнала съответната стойност.

                  Благодаря, че обърна внимание на това.
                  Еко, погледни хубаво схемата на климата. Аз няколко пъти написах, че не му тръгва първата степен, просто колегата я бърка с втората.
                  От схемата се вижда, че това, което управлява перките при еднозоновия е ЕКУ-то. То взима сигнал от климата и преценява коя степен да пусне в зависимост от постъпилия сигнал - спряна клима, позагряла клима, загряла клима, свръхналягане. Също така ако в момента си в динамичен режим ЕКУ-то ти изключва компресора докато не се успокоиш на газта
                  Колкото до степените на вентилатора - първата степен минава през реле, термо защита, резистор, вентилатор. Ете тая термозащита я няма на схемата, а тя се намира точно под мощния резистор. Като изключи, може да не се възстанови и тогава губиш първа степен тотално, колкото и да ровиш. Е, аз нея я окъсявам
                  Надявам се да съм бил ясен този път. Не коментирам тук двузоновия - там са две перки (не съм проверявал дали за всички модели)
                  Last edited by Alex_26; d.m.y г., 10:43.

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Еко, погледни хубаво схемата на климата. Аз няколко пъти написах, че не му тръгва първата степен, просто колегата я бърка с втората.
                    От схемата се вижда, че това, което управлява перките при еднозоновия е ЕКУ-то. То взима сигнал от климата и преценява коя степен да пусне в зависимост от постъпилия сигнал - спряна клима, позагряла клима, загряла клима, свръхналягане. Също така ако в момента си в динамичен режим ЕКУ-то ти изключва компресора докато не се успокоиш на газта
                    Колкото до степените на вентилатора - първата степен минава през реле, термо защита, резистор, вентилатор. Ете тая термозащита я няма на схемата, а тя се намира точно под мощния резистор. Като изключи, може да не се възстанови и тогава губиш първа степен тотално, колкото и да ровиш. Е, аз нея я окъсявам
                    Надявам се да съм бил ясен този път. Не коментирам тук двузоновия - там са две перки (не съм проверявал дали за всички модели)
                    Ето, че с добър тон е много по-добре.

                    Всичко това, което си написал е вярно и вече го поверих след забележката на колегата Undy.

                    Но изглежда и ти самият си се подвел по тезата за пускането на първата степен, защото виждам, че изключваш вероятността да му е изгорял резисторът.

                    Въпросната термична защита (пишляк) би трябвало да касае мотора а не само първата степен.

                    Ако това е така, то по-скоро проблемът е в изгорял резистор, вместо в термозащитата.

                    Поради това аз мисля, че колегата следва да обърне внимание на самия резистор.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      Еко, погледни хубаво схемата на климата. Аз няколко пъти написах, че не му тръгва първата степен, просто колегата я бърка с втората.
                      От схемата се вижда, че това, което управлява перките при еднозоновия е ЕКУ-то. То взима сигнал от климата и преценява коя степен да пусне в зависимост от постъпилия сигнал - спряна клима, позагряла клима, загряла клима, свръхналягане. Също така ако в момента си в динамичен режим ЕКУ-то ти изключва компресора докато не се успокоиш на газта
                      Колкото до степените на вентилатора - първата степен минава през реле, термо защита, резистор, вентилатор. Ете тая термозащита я няма на схемата, а тя се намира точно под мощния резистор. Като изключи, може да не се възстанови и тогава губиш първа степен тотално, колкото и да ровиш. Е, аз нея я окъсявам
                      Надявам се да съм бил ясен този път. Не коментирам тук двузоновия - там са две перки (не съм проверявал дали за всички модели)
                      За първи път виждам твой съдържателен пост, с ясно формулиране на мнение, че дори и технически издържан.
                      Хареса ми, честно.
                      Дано някой не ти е разбил акаунта и да пише от твое име, за да не промени възгледите за надежда в теб.
                      Надявам се да вдигаме табелката на човечето само в лявата му посока.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        За първи път виждам твой съдържателен пост, с ясно формулиране на мнение, че дори и технически издържан.
                        Хареса ми, честно.
                        Дано някой не ти е разбил акаунта и да пише от твое име, за да не промени възгледите за надежда в теб.
                        Надявам се да вдигаме табелката на човечето само в лявата му посока.
                        Просто ми е писнало от отношение към мен. А и не съм много по писането на подробности. Може би защото ме мързи и защото мисля, че като не ме разберат с малко, няма да стсне и с много

                        ---------- Post added at 14:36 ---------- Previous post was at 14:33 ----------

                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ето, че с добър тон е много по-добре.

                        Всичко това, което си написал е вярно и вече го поверих след забележката на колегата Undy.

                        Но изглежда и ти самият си се подвел по тезата за пускането на първата степен, защото виждам, че изключваш вероятността да му е изгорял резисторът.

                        Въпросната термична защита (пишляк) би трябвало да касае мотора а не само първата степен.

                        Ако това е така, то по-скоро проблемът е в изгорял резистор, вместо в термозащитата.

                        Поради това аз мисля, че колегата следва да обърне внимание на самия резистор.
                        Не пишлякът е само за първа степен. Резисторът е труден за горене, двойно защитен е - бушон и пишляка

                        ---------- Post added at 14:38 ---------- Previous post was at 14:36 ----------

                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Ето, че с добър тон е много по-добре.

                        Всичко това, което си написал е вярно и вече го поверих след забележката на колегата Undy.

                        Но изглежда и ти самият си се подвел по тезата за пускането на първата степен, защото виждам, че изключваш вероятността да му е изгорял резисторът.

                        Въпросната термична защита (пишляк) би трябвало да касае мотора а не само първата степен.

                        Ако това е така, то по-скоро проблемът е в изгорял резистор, вместо в термозащитата.

                        Поради това аз мисля, че колегата следва да обърне внимание на самия резистор.
                        Не, пишлякът е само за първа степен. Резисторът е труден за горене, двойно защитен е - бушон и пишляка

                        Comment


                        • Накратко, връщаме се в началото. Най-добре е диагностика, да се тестват двете степени и да се съпостави температурата според ECU - то с тази по стрелката.

                          ---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:23 ----------

                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Не, пишлякът е само за първа степен. Резисторът е труден за горене, двойно защитен е - бушон и пишляка
                          Странно. Би трябвало термичната защита да пази електромотора а не само резистора.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Накратко, връщаме се в началото. Най-добре е диагностика, да се тестват двете степени и да се съпостави температурата според ECU - то с тази по стрелката.

                            ---------- Post added at 17:28 ---------- Previous post was at 17:23 ----------



                            Странно. Би трябвало термичната защита да пази електромотора а не само резистора.
                            Не, само резистора пази

                            Comment


                            • Колегата с темата не е лошо да сподели има ли развитие и какво е то.
                              Понеже много приказки се изприказваха, да не остават висящи във въздуха.
                              Пък предполагам и на други е интересно какво се е оказало като проблем.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                                Колегата с темата не е лошо да сподели има ли развитие и какво е то.
                                Понеже много приказки се изприказваха, да не остават висящи във въздуха.
                                Пък предполагам и на други е интересно какво се е оказало като проблем.
                                Пишлякът, 99% съм убеден

                                Comment

                                Working...
                                X